søndag 20. februar 2011

Jobb helg! :)

Ja, hvor skal jeg starte :P Helgen begynte med at jeg fikk tlf kl 10 på marran på fredag om at jeg måtte jobbe på kvelden.. kvelden kom oh jeg dro på jobb, jeg jobbet da et kvelds skift det vil si fra klokken halv 4 til klokken 11 :) god penger å tjene :) hadde en kjempe hyggelig dag på jobben :)

Lørdag var det opp kl 7 for å dusje å da dra på jobb til kl 8. Jobbet da egentlig fram til halv 4, men jeg måtte jobbe en dobbel vakt så da jobbet jeg helt til klokken var 9 på kvelden :) ble ganske sliten, hadde da vrt på jobb i 13 timer :P da jeg kom hjem ble det til å spise litt mat (pizza) og gå å legge seg rundt kl 12-01 tiden :)

Søndagen begynte som lørdagen opp kl 7 på marran og til jobb kl 8 :) jobbet da til kl var halv 4 :) så ble ganske mange timer på jobb :) godt tjenete penger denne helgen :)

Resten av dagen i dag har jeg slappet av og samla litt krefter :)
Nå er det natta og mørkt for meg :)

1 kommentar: